Koszty i terminy wysyłki



Zamówiony towar, który mamy na stanie, wysyłamy do 24 godzin (dot. dni roboczych) od wpłynięcia wpłaty na konto lub potwierdzenia zamówienia przez sklep, jeżeli płatność ma nastąpić przy odbiorze."Wysyłamy do 24 godzin" nie oznacza, że produkt będzie u Państwa w 24 godziny, tylko że zostanie nadany przez nas do 24 godzin w dni robocze. Niektóre przedstawione w sklepie towary, nie znajdują się na naszym stanie magazynowym. Ich dostępność określona jest wtedy przy każdym produkcie. 

Zamówiony towar wysyłamy kurierem InPost, DHL, JAS-FBG, GEIS względnie Pocztą Polską (tylko do 5 kg) .
Koszty wysyłki obliczane są przy zamówieniu na podstawie wagi produktów.
Przesyłki zagraniczne realizujemy tylko przy przedpłacie i po uzgodnieniu kosztów transportu.

UWAGA!!! Ze względu na możliwość uszkodzenia towaru podczas transportu, kupujący jest zobowiązany sprawdzić paczkę przy kurierze w momencie jej odbioru –  sprawdzić czy przesyłka: opakowanie (jeśli takowe istnieje) i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości proszę porządzić protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier. Protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, usprawni rozpatrzenie zgłaszania reklamacji w postaci braku części towaru lub uszkodzenia przesyłki.